Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в Управлінні соціального захисту населення Слов’янської міської ради за 2017 рік. 

За 2017 рік до Управління соціального захисту населення в порівнянні з 2016 роком (4252 звернення) зменшилось надходження звернень громадян і склало 3369 звернень, з них 3065 письмових та 304 усних.

Кількість повторних звернень – 11, з них: призначення житлових субсидій – 7, роз’яснення строків виплат державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми – 4.

Кількість звернень, які надійшли до Управління через органи вищого рівня, за 2017 рік становить 2740, у порівняні з 2016 роком (4008), зменшилось на 1268 звернень, або у 1,46 раз.

Громадян найбільш турбували питання :

-          призначення житлових субсидій на комунальні послуги - 1413;

-          надання матеріальної допомоги – 205;

- призначення та виплата допомоги сім’ям з дітьми - 135;

-          інші питання – 1622.

За результатами розгляду звернень громадян надані роз’яснення без порушення строків у встановлені законодавством терміни: до 5 днів – 3057 звернень, до 15 днів – 8 звернень.

Кількість звернень, які надійшли від громадян пільгової категорії – 718, що становить 21,3 % від загальної кількості звернень, з них:

ІВВ – 10; УВВ, УБД, ЧСП – 35; одинокі матері та багатодітні сім’ї – 241; інваліди, ветерани праці – 432, інші категорії населення - 2651.

Відповіді на питання, поставлені у зверненнях, в основному, носили роз’яснювальний характер.

У 2017 році керівництвом Управління проведено 81 особистий прийом громадян, прийнято 273 осіби, в тому числі:

- особистих прийомів - 69, на яких прийнято 251 громадянин;

- виїзних прийомів за місцем мешкання громадян (м. Святогірськ) проведено - 12, на яких прийнято 22 громадянина;

- проведено 16 „Прямих ліній” телефонного зв’язку з населенням, консультації телефоном одержав 31 громадянин.

Прийом громадян проводився за графіком, який щокварталу оприлюднюється на сайті Управління, а також розташовано на стенді в громадській приймальні Управління.

В Управлінні постійно проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян в частині додержання термінів розгляду звернень громадян, вимог діловодства з розгляду звернень, всебічного розгляду звернення і своєчасного надання відповідей у відповідності ст.15,19 Закону України „Про звернення громадян”.

Статті Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президенту України №109/2008 щоквартально вивчаються на щотижневих нарадах з працівниками Управління.

Підсумки роботи із зверненнями громадян щоквартально розглядаються на нарадах з працівниками Управління.

Всі питання соціального захисту населення висвітлюються в засобах масової інформації.

Так, за 2017 рік за допомогою ЗМІ 142 рази надавались роз’яснення по всім напрямкам роботи Управління, в тому числі через газети - 35; ТV- 107, а саме:

- графіків особистого, виїзного прийому громадян керівництвом Управління, „Прямої лінії”4;

- аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян - 4;

- соціального захисту населення – 72;

- роз’яснення надання соціальних виплат, допомог - 45;

- питання роз’яснення порядку надання пільг – 17.