Аналітична довідка про підсумки роботи

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в Управлінні соціального захисту населення Слов’янської міської ради за 2017 рік. 

За 2017 рік до Управління соціального захисту населення в порівнянні з 2016 роком (4252 звернення) зменшилось надходження звернень громадян і склало 3369 звернень, з них 3065 письмових та 304 усних.

Кількість повторних звернень – 11, з них: призначення житлових субсидій – 7, роз’яснення строків виплат державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми – 4.

Кількість звернень, які надійшли до Управління через органи вищого рівня, за 2017 рік становить 2740, у порівняні з 2016 роком (4008), зменшилось на 1268 звернень, або у 1,46 раз.

Громадян найбільш турбували питання :

-          призначення житлових субсидій на комунальні послуги - 1413;

-          надання матеріальної допомоги – 205;

- призначення та виплата допомоги сім’ям з дітьми - 135;

-          інші питання – 1622.

За результатами розгляду звернень громадян надані роз’яснення без порушення строків у встановлені законодавством терміни: до 5 днів – 3057 звернень, до 15 днів – 8 звернень.

Кількість звернень, які надійшли від громадян пільгової категорії – 718, що становить 21,3 % від загальної кількості звернень, з них:

ІВВ – 10; УВВ, УБД, ЧСП – 35; одинокі матері та багатодітні сім’ї – 241; інваліди, ветерани праці – 432, інші категорії населення - 2651.

Відповіді на питання, поставлені у зверненнях, в основному, носили роз’яснювальний характер.

У 2017 році керівництвом Управління проведено 81 особистий прийом громадян, прийнято 273 осіби, в тому числі:

- особистих прийомів - 69, на яких прийнято 251 громадянин;

- виїзних прийомів за місцем мешкання громадян (м. Святогірськ) проведено - 12, на яких прийнято 22 громадянина;

- проведено 16 „Прямих ліній” телефонного зв’язку з населенням, консультації телефоном одержав 31 громадянин.

Прийом громадян проводився за графіком, який щокварталу оприлюднюється на сайті Управління, а також розташовано на стенді в громадській приймальні Управління.

В Управлінні постійно проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян в частині додержання термінів розгляду звернень громадян, вимог діловодства з розгляду звернень, всебічного розгляду звернення і своєчасного надання відповідей у відповідності ст.15,19 Закону України „Про звернення громадян”.

Статті Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президенту України №109/2008 щоквартально вивчаються на щотижневих нарадах з працівниками Управління.

Підсумки роботи із зверненнями громадян щоквартально розглядаються на нарадах з працівниками Управління.

Всі питання соціального захисту населення висвітлюються в засобах масової інформації.

Так, за 2017 рік за допомогою ЗМІ 142 рази надавались роз’яснення по всім напрямкам роботи Управління, в тому числі через газети - 35; ТV- 107, а саме:

- графіків особистого, виїзного прийому громадян керівництвом Управління, „Прямої лінії”4;

- аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян - 4;

- соціального захисту населення – 72;

- роз’яснення надання соціальних виплат, допомог - 45;

- питання роз’яснення порядку надання пільг – 17.

 

Ulti Clocks content

Зворотній зв'язок

Телефони Поштова адреса

  Convert1

Активні користувачі

На даний момент 18 гостей на сайті
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Кнопка УПСЗН

 Додай нашу кнопку на свій ресурс!