ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В КОМУНАЛЬНІЙ УСТАНОВІ

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В КОМУНАЛЬНІЙ УСТАНОВІ «ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ»
ЗА 2019 РІК

 

В комунальній установі функціонують такі структурні підрозділи:

  • відділення соціальної допомоги вдома;
  • відділення денного перебування;
  • відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

Відділенням соціальної допомоги вдома за звітний період надано соціальні послуги 438 особам. З них за період проведення оцінки якості на 336 осіб (або 76,7%) складено акти перевірок якості надання соціальних послуг, проведено опитування щодо відповідності наданих послуг вимогам, встановленим державними стандартами. Окрім анкетування із підопічними даного відділення проводились телефонні перевірки, зроблено 400 телефонних дзвінків, усі опитані підопічні задоволені роботою, закріплених за ними, соціальних робітників. Під час проведення внутрішнього моніторингу були перевірені всі підопічні відділення.

У відділенні соціальної допомоги вдома щочетверга із соціальними робітниками проводяться загальні робочі наради з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг та нововведень в інших сферах, з понеділка по середу проводяться короткі заняття з соцробітниками у вирішенні проблемних буденних питань.

У відділенні денного перебування за аналітичний період соціальні послуги отримало 473 особи, з яких 259 осіб – соціальну адаптацію та 214 осіб – представництво інтересів.

З метою отримання зворотнього зв’язку від підопічних стосовно організації послуг соціальної адаптації та представництва інтересів використовувалися такі методи оцінки: анкетування, телефонне опитування, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 419 отримувачів (88,6%).

У відділенні денного перебування в 2019 році працювало 4 співробітника. Посадові інструкції деяких працівників розроблені та затверджені з урахуванням вимог чинного законодавства, з якими вони ознайомлені під особистий підпис, частина посадових інструкцій знаходиться на доопрацюванні.

З листопада 2019 року у відділенні почав працювати фахівець з фізичної реабілітації з відповідною професійною освітою.

У відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги за звітний період на обслуговуванні перебувало 560 підопічних.

За 2019 рік 1228 одиноких громадян структурних підрозділів комунальної установи отримали перукарські послуги, 656 малозабезпечених громадян отримали одяг бувший у вжитку, 44 особи отримали на прокат засоби реабілітації.

Для вивчення думки підопічних цього відділення щодо якості надання послуги було організовано анкетування. В опитуванні прийняли участь 338 осіб, які повністю задоволені роботою відділення, гідним ставленням до їх потреб.

Показники якості соціальних послуг у всіх структурних підрозділах комунальної установи відповідають оцінці «добре».

Під час проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг були виявлені маленькі недоліки, для усунення яких заплановано продовжувати проводити роз’яснювальну роботу та навчальні семінари для соціальних робітників з метою підвищувати рівень надання соціальних послуг та проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг.

Ulti Clocks content

Зворотній зв'язок

Телефони Поштова адреса

  Convert1

Активні користувачі

На даний момент 7 гостей на сайті
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Кнопка УПСЗН

 Додай нашу кнопку на свій ресурс!