GOV.UA
Державні сайти України
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Здійснення прийому громадян в умовах карантину

       Для забезпечення на території Слов’янської територіальної громади  реалізації державної політики у сфері надання державної підтримки населенню у період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних з поширенням коронавірусної хвороби, Управління соціального захисту населення працює із застосуванням відповідних заходів безпеки з урахуванням рекомендацій щодо запобігання поширенню епідемії, спричиненої коронавірусом COVID-19.

       На період карантину запроваджено тимчасові особливості обслуговування:

  • розміщені оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти для звернень громадян, номер телефону координатора, номера телефонів «гарячої лінії» управління;
  • прийом населення у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту);
  • прийом документів засобами електронного зв’язку або через скриньку для прийому кореспонденції, яку розміщено на вході до управління;
  • прийом населення з питань призначення усіх видів державної допомоги здійснюється за попереднім записом, за умови дотримання відвідувачами засобів індивідуального медичного захисту та у кількості клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні управління, із розрахунку 1 особа на 10 м2 приміщення єдиної приймальні. 

      Також, заяви про призначення житлових субсидій та допомоги при народженні дитини можуть бути подані в електронній формі через офіційний вебсайт Мінсоцполітики, з використанням електронного цифрового підпису за зареєстрованим місцем проживання заявника.

      Нагадуємо, що про зміну всіх обставин, які впливають на визначення права та розміру допомоги, отримувачі повинні обов’язково повідомити Управління соціального захисту населення шляхом надсилання письмового звернення поштою, за допомогою засобів електронного зв’язку (електронне звернення) та телефонного зв’язку.

      Звертаємо увагу, що при дистанційному зверненні необхідно обов’язково надати актуальні контактні дані для можливості зворотного зв’язку.

      Опрацювання документів проходить щоденно, у разі необхідності із заявником зв’язується спеціаліст з питання, що його цікавить.

      Просимо максимально обмежити коло прямого спілкування і залишатись вдома!!! 

      Консультації рекомендуємо одержувати у телефонному режимі та на офіційному сайті Управління. 

      Телефони Управління

  • 0668513707, 0501050153, 0501050157 та 0501050291 - питання надання житлових субсидій та соціальних допомог;
  • 0501050116 - питання соціального захисту осіб з інвалідністю, матеріальна допомога, реабілітація, дитяче оздоровлення, ЧАЕС, АТО;
  • 0501050114 - питання надання пільг;
  • 0501050430 - питання пов’язані із встановленням статусу ветерана війни;
  • 0501050158 - питання охорони праці, соціально-трудові відносини;
  • 0501050149 - питання роботи з ВПО;
  • 0501050297 - питання контролю за цільовим використанням бюджетних коштів;
  • 0501050261 - питання виплати державних соціальних допомог.

      Час роботи телефонних ліній: з 09-00 до 16-00.