На виконання листа Донецької облдержадміністрації від 18.05.2024 №0.6/16-2133/4-24 про моніторинг доступності інформації та публічних послуг у сфері соціального захисту населення, з метою вдосконалення процедур надання та отримання публічних послуг, пропонуємо отримувачам публічних послуг, у тому числі і маломобільним групам населення, включаючи осіб з різними рівнями комунікаційних можливостей пройти анкетування для проведення онлайн-опитування за посиланням:
https://nssu.gov.ua/socialni-poslugi/dostupnist-publichnykh-osluh?v=6639d015bf228
Довідково:
Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.
Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.